Az Initiale Paris tanulmánnyal mutatta meg nekünk a Renault, milyennek tervezi a kínálatát hamarosan megkoronázó új modelljét, amely egyfelől az Espace utóda lesz, másfelől a tágas luxusautókra vágyó vásárlóknak kínál alternatívát nyújtani.

És egy kicsit a szabadidő-autók irányába is kacsingat a márka, hiszen mindezt megfejelik enyhén megemelt hasmagassággal, ami ránézésre inkább csak annak köszönhető, hogy hatalmas méretű kerekeket kap az autó. Összkerékhajtás még felár ellenében se lesz elérhető, cserébe összkerékkormányzás javítja majd a manőverező képességeket, és persze a Renault tarsolyában meglévő passzív és aktív biztonsági felszerelések is ott lesznek a fedélzeten.

A motorkínálatban nem számíthatunk nagy meglepetésre, a Renault 2,0 literes dízelmotorján kívül talán még a Nissan-féle 3,5 literes V6-os is választható lesz majd – nem is annyira az európai piac, sokkal inkább a Közel-Kelet és Ázsia miatt. Nagy valószínűséggel már a Párizsi Autószalonra időzített közönségbemutató előtt megismerjük majd az új francia nagyautót, amely 2015 elején kerülhet a kereskedésekbe.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!