Idő előtt: Dacia Sandero és Logan

2012. szeptember 18. (kedd)

A szeptember 27-i világpremier előtt napvilágot láttak a Dacia két újdonságának fényképei.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - iWiW, Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Megosztás az iWiW-en! gomb "Megosztás az iWiW-en" gomb. Ezzel a gombbal a legnépszerűbb magyar közösségi oldalon, az iWiW-en tudsz tartalmat megosztani. A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

Már nem ordít messziről a Dacia Sandero és Logan modellekről, hogy (bántóan) olcsó autókról van szó. Teljesen fényezett a lökhárító, gusztusos a forma, és még dísztárcsa is virít a felniken – hol van ez már az első Logan fekete lökhárítós-acélfelnis-fapados valóságától!

A cikk a hirdetés után folytatódik

De nem csak kívül, belül is sokkal gusztusosabb lett a megjelenés, extraként akár már nagy méretű érintőképernyős gyári navigáció is rendelhető lesz az autóhoz, amelynek középkonzolján – most tessék megkapaszkodni – még ezüst színű díszcsíkot is látunk. Döbbenet. Ezerszer jobb lett az autó azáltal, hogy nem akartak foggal körömmel ragaszkodni az egyébként is tarthatatlannak bizonyult 5000 eurós árhoz.

Mivel a most látható képek idő előtt láttak napvilágot, a hozzájuk csatlakozó sajtóközlemény még várat magára. Annyi azonban több, mint valószínű, hogy a Dokker és Lodgy típusokból ismert 1,6-os benzines, 1,2-es benzines turbó és 1,5-ös dízelmotorok elérhetőek lesznek majd a két újdonsághoz is, minden bizonnyal kiegészítve az új fejlesztésű, 0,9 literes háromhengeres szívó- és turbófeltöltős változatával. A dobozautó és az egyterű miatt az új Sandero és Logan alapján nem várható se kombi, sem egyéb haszonjármű változat.

Még egy kicsit várnunk kell a hivatalos leleplezésre, a nagyközönség szeptember 27-én, a Párizsi Autószalonon találkozhat a Dacia két újdonságával először. Magyarországra december legvégén vagy január legelején érkeznek meg a Sandero és a Logan második generációjának első példányai.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! iWiW Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Idő előtt: Dacia Sandero és Logan

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 1 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK
időrend: növekvő | csökkenő
  • 1. freeware 2012. szeptember 18. 09:44

    Az új eleje kifejezetten szép lett. A hátulja jobb a réginek.

  • Jelentem a moderátornak!

    X

    Idő előtt: Dacia Sandero és Logan


    Az új eleje kifejezetten szép lett. A hátulja jobb a réginek.

    Biztonsági kód
    A fenti képen látható ellenőrzőkód:

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

zápor
23 °C
10 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?