Az EMP2-es padlólemez kétségkívül legeredetibb alkalmazását láthatjuk ezeken a képeken, és ez nagy teljesítmény annak ismeretében, hogy az új (Grand) C4 Picasso-val és a Peugeot 308-assal osztozkodik.

Nem sokkal a műszerfal szándékos/véletlen gyári kiszivárogtatását követően most egy orosz weboldalnak köszönhetően láttak napvilágot szűk egy nappal a hivatalos embargó lejárta előtt a Citroën C4 Cactus gyári fényképei, amelyeken a maga természetes szépségében láthatjuk a magas építésű kompaktot. Különös ismertetőjelek lesznek az ajtókon látható panelek, és az elöl-hátul a lökhárítóba rejtett lámpák – utóbbiak, mármint az ütközők az ajtóbetétekkel együtt könnyen cserélhető darabok.

A belső térben újfajta elrendezésben találjuk meg a legmodernebb kezelőszerveket és műszereket, a robotizált váltót például a középkonzol alatt elhelyezett három gombbal lehet vezérelni. Noha ez esetben úgy néz ki az első sor, mintha háromszemélyes üléspad lenne ott, valójában csak két utast lehet itt – hivatalosan – szállítani, ha más nem, az ülésből kiálló kézifékkar akadályozza a középen utazást.

Műszakilag nagy különcködésre nem számíthatunk, várhatóan ebben a típusban lesznek először elérhetőek az 1,2 literes háromhengeres turbómotorok (110 és 130 LE), a dízelek pedig kezdettől fogva az 1,6 (120 LE) és 2,0 literes (150-180 LE) BlueHDi-k lesznek. Idén egyébként nem csak a C4 Cactus lesz a márka egyetlen szabadidő-autós megjelenésű újdonsága, még az év vége előtt a kereskedésekben lesz a Citroën C5 Cross-Tourer nevű kombi, amely a hidropneumatikus felfüggesztés nyújtotta változó hasmagasságával múlja felül a hasonló, terepjárósított kombikat.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!