Háromméteres Mini és 1-es BMW Genfben

2010. december 14. (kedd)
A BMW konszern Genfben két tanulmányt is prezentál a nagyközönségnek: a legkisebb Mini mellett a legkisebb BMW-t.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - iWiW, Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Megosztás az iWiW-en! gomb "Megosztás az iWiW-en" gomb. Ezzel a gombbal a legnépszerűbb magyar közösségi oldalon, az iWiW-en tudsz tartalmat megosztani. A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

Genfben sorozatgyártáshoz közeli tanulmányként lesz majd kiállítva a BMW 1-es sorozatának következő generációja. A végleges változatot majd hazai pályán, a Frankfurti Autószalonon mutatják be, de addig is valahogy fel kell készíteni az embereket arra, hogy elsőkerékhajtású BMW-t is készítenek majd.

A cikk a hirdetés után folytatódik

Igen, a jövőben hat tagú 1-es modellsorozatban lesz két elsőkerékhajtású autó, egy sportos kombi valamint annak magas építésű, félig-meddig már buszlimuzinnak is beillő társa. Ezeket az autókat kifejezetten az Audi A3-as és a Mercedes B-osztály ellenfeleként készítik majd a bajorok, a márka rajongóinak az eddiginek megfelelő módon hátsókerékhajtású, 3/5 ajtós, valamint kupé és kabrió 1-essel kedveskednek majd. Azért döntöttek a modellsorozat megosztása mellett, mert nem tudnak az 1-es szám alá menni a kínálatban.

  Genfben mutatják be az F20-as kódnéven fejlesztett új BMW 1-est. De csak hátsókerékhajtással, és tanulmányként Genfben mutatják be az F20-as kódnéven fejlesztett új BMW 1-est. De csak hátsókerékhajtással, és tanulmányként

A Mini is lefelé terjeszkedik, a konszern vezetése komolyan aggódik amiatt, hogy újabban egyre nagyobbak a Minik, ezért radikális fogyókúrát rendeltek el. Ennek eredménye egy nagyjából 3 méter hosszú városi autó lehet a Smart/Toyota iQ mintájára, amivel a márka a hamarosan felfelé bővítő Smart közvetlen konkurensévé válhat minden tekintetben. A Financial Times Deutschland által a Mini márka vezetőjével, Wolfgang Armbrecht-tel folytatott interjújában szó szerint nem erősítette meg a mini Mini fejlesztéséról szóló híreket, de azt tanácsolta az újságírónak, hogy a következő hónapokban figyelje a híreket. Mivel nem hetekről beszélt, jó eséllyel az 1-es sorozat tanulmányával egy időben, Genfben debütál a mini Mini.

Tetszett a cikk? Ossza meg! iWiW Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Háromméteres Mini és 1-es BMW Genfben

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

zápor
23 °C
10 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?