Gyorsan befejezték a BMW 6-os sorozatot

2010. november 18. (csütörtök)
Párizsban még csak tanulmány volt a BMW 6-os sorozat, de most már vannak képek a szériaváltozatról is.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - iWiW, Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Megosztás az iWiW-en! gomb "Megosztás az iWiW-en" gomb. Ezzel a gombbal a legnépszerűbb magyar közösségi oldalon, az iWiW-en tudsz tartalmat megosztani. A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

  A kupé tanulmány után már nem meglepetés a 6-os kabrió formája A kupé tanulmány után már nem meglepetés a 6-os kabrió formája
Annak ellenére, hogy a BMW több újságírót is elvitt a Los Angelesi Autószalonra, ott nem mutatták meg a nagyközönségnek a 6-os sorozat új generációját, csak néhány fényképet és egy sajtóanyagot adtak az új 650i Convertible-ről. Túlzottan nagy meglepetés nem érhet minket, hiszen a kupé igen közel állt már a végleges stádiumhoz.

A cikk a hirdetés után folytatódik

Nagyon nem kell sietnie a bemutatással a bajoroknak, hiszen csak 2011 tavaszán kezdik meg a kabrió forgalmazását – a várhatóan Genfben bemutatkozó kupé is vele egy időben kerül majd a kereskedésekbe. Most csak a 4,4 literes, biturbó V8-assal szerelt vászontetős változat létét ismerték el hivatalosan, a 400 lóerős teljesítmény a hatfokozatú, kézi kapcsolású és a nyolcfokozatú automatikus váltóval is egyaránt 4,9 másodperces 0-ról 96 km/h-ra gyorsulást tesz lehetővé, a végsebesség a politikailag korrektnek ítélt 250 km/h-ban van korlátozva.

 

  Maradt a különleges formájú vászontető, a külön leengedhető hátsó szélvédővel Maradt a különleges formájú vászontető, a külön leengedhető hátsó szélvédővel

Most is az aktuális 5-ös padlólemezére épül a kupé és a kabrió, azaz itt is a kettős keresztlengőkaros első felfüggesztést és a multilink hátsó hidat találjuk. Alapfelszerelés a elektronikusan változó lengéscsillapítás, felár ellenében a karosszériadőlést ellenőrzés alatt tartó aktív stabilizátorokat is lehet kérni, az összkerék-kormányzás is extra. Az elődhöz hasonlóan a hátsó szélvédő a vászontetőtől függetlenül is leengedhető, a nyitás egyébként 19, a zárás 24 másodpercig tart – és egészen 40 km/h-s tempóig akár menet közben is végezhető.

  Csak a 400 lóerős V8-as turbómotorról közöltek információkat. Az autót még nem mutatták be Csak a 400 lóerős V8-as turbómotorról közöltek információkat. Az autót még nem mutatták be

Tetszett a cikk? Ossza meg! iWiW Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Gyorsan befejezték a BMW 6-os sorozatot

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

zápor
23 °C
10 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?