A Ferrari 340 Mexico-ból mindössze 3 darab épült az 1952-es Carrera Panamerica számára, ezek közül az egyik, a Luigi Chinetti által vezetett példány harmadik lett két Mercedes 300 SL mögött. Erre emlékezik most a Gullwing America tuningcég egy meglehetősen egyedi autóval.

Sajnos a régi, klasszikus karosszériát alakították a kiindulási alaphoz, jelen esetben egy Ferrari 456-os, nem pedig fordítva. A forma már nem olyan szép azáltal, hogy 40 centivel megnyújtották a középső részt, hogy a tengelytávolság ne változzon. A munka természetesen tökéletes, és az ausztrál Mark Nungent karosszériaépítőnek köszönhető.

Retró utastér karbon betétekkel Retró utastér karbon betétekkel

Az utastérben a régi időket idéző forma mellett karbon elemeket találunk, az 5,4 literes V12-es erőforrás teljesítményét egyedi kipufogó és szívósor növeli 476 lóerőre. A váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású.

Kissé aránytalan lett a karosszéria, mert nem akarták a Ferrari 456 padlót átszabni Kissé aránytalan lett a karosszéria, mert nem akarták a Ferrari 456 padlót átszabni