A karosszériához nem nyúlak, épp csak a feltűnés kedvéért cserélték le a fényszórókat, a lámpákat. A speciális felnik csökkentik a légellenállást, ami szintén hozzájárul ahhoz, hogy a szabványos mérési ciklus alapján 3,6 l/100 km benzint igényel a Suzuki Swift EV Hybrid.

Az első kerekeket egy 75 lóerős elektromotor hajtja, váltó nincs, a 0,66 literes benzinmotor egy generátort hajtva szolgáltatja a haladáshoz szükséges energiát, és van egy puffer akkumulátor is. Utóbbit konnektorról is fel lehet tölteni, Japánban 4 óra, Európában 1,5 óra a töltési idő teljesen lemerült telep esetén.

Az új karosszériával tovább folytatják az előző generációs Swiftből épített elektromos autóval megkezdett kísérleteket.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!