Amikor manapság arról beszélünk, hogy egy kínai autógyár lemásol egy nyugati típust, nem feltétlenül arról van szó, hogy egy levetett konstrukciót modernizálnak a lopott formával. Például a kínai Jac autógyár legújabb koppintása, amely még a nevet is lenyúlta az Audi A6-ostól, műszakilag egy szinten van az eredetivel.

A 4,995 cm hosszú, 2915 mm tengelytávolságú lépcsős hátú karosszéria elején az aktuális A6-os orrát lehet felfedezni, a kicsit lecsapott sarkú hatalmas hűtőráccsal és a jellegzetes formájú fényszórókkal. Némi eltérés, hogy utóbbi full-led-es technikájú – ilyen per pillanat még nincs is a német eredetihez -, és a hűtőrács betétjét vízszintes krómcsíkok osztják, no és négy karika helyett egy hatalmas, ötágú csillag díszíti az egésznek a közepét.

A karosszéria hátulján már az előző generációs A6-os vonásait fedezhetjük fel, annyi az eltérés, hogy itt kevesellték a krómot a kínaiak, és a két lámpát összekötötték egy ilyen léccel. Az utastérben is az előző generációs műszerfalat látjuk nagy vonalakban, a középkonzol felett trónoló nagy méretű kijelzővel, az előválasztókar mellé csoportosított kapcsolókkal. A Pekingi Autószalonon fog majd hivatalosan bemutatkozni a Jac Refine A6, az itt látható képek egy kereskedői rendezvényen készültek. A hírek szerint két motorral indul majd a forgalmazás 2014 második felében, az 1,5 literes turbó 175 lóerős, a 2,0 literes turbó 190 lóerős, mindkettőhöz hatfokozatú, dupla kuplungos váltót párosítanak.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!