Corsa modellfrissítés két lépcsőben

2010. november 24. (szerda)
Tavasszal új motorokat és futómű hangolást kapott az Opel Cora, januártól a megjelenése is módosul. És takarékosabb lesz.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - iWiW, Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Megosztás az iWiW-en! gomb "Megosztás az iWiW-en" gomb. Ezzel a gombbal a legnépszerűbb magyar közösségi oldalon, az iWiW-en tudsz tartalmat megosztani. A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

  Almazöld fényezés csíkokkal - az OPC kivételével mindegyik motorhoz rendelhető Almazöld fényezés csíkokkal - az OPC kivételével mindegyik motorhoz rendelhető
Egy éven, de nem egy naptári éven belül kétszer is megújul az Opel Corsa, 2010 tavaszán a műszaki tartalmat frissítették fel a mérnökök, 2011 januárjában a megjelenést módosítják. Új fényszórókkal és első lökhárítóval közelítik a kisautót az aktuális családi arculathoz, igaz, csak az orr átalakítására jutott pénz.

A cikk a hirdetés után folytatódik

Azért egy műszaki meglepetést is tartogattak a Corsa D 2.1 számára, a 70-192 lóerőt átölelő motorpalettán belül a 95 lóerős ecoFLEX változat motorleállító rendszerrel gyarapodott. Ennek következtében a háromajtós változat szabványos fogyasztása 3,5 l/100 km-re csökkent, ami 94 g/km-es CO2-kibocsájtásnak felel meg. Ezen kívül az összes változatban kicserélték a kárpitokat, több új szín/felületi minta jelent meg a kínálatban, és Innovation néven van egy új felszereltség is, antracit színű középkonzollal, ülés/kormányfűtéssel, parkolóradarral és egyedi kárpitokkal. Az öt col képátlójú érintőképernyős navigációs rendszer nem csak a legrövidebb, de a legkisebb üzemanyag-felhasználással járó utat i képes megtalálni.

 

  Új színek és esetenként mintázatok jelentik az újdonságot belül Új színek és esetenként mintázatok jelentik az újdonságot belül

Az új lámpákon kívül a Corsa Color Line sorozatot három új színnel bővítik ki, és immár Corsa Color Stripes néven csíkokkal is rendelhető a feltűnő színű autó. A fehér vagy fekete színű díszítéssel harmonizál a 17 colos könnyűfém felni festése is.

 

  Hátul nem volt szükség a családi arculathoz igazításra Hátul nem volt szükség a családi arculathoz igazításra

Tetszett a cikk? Ossza meg! iWiW Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Corsa modellfrissítés két lépcsőben

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

zápor
18 °C
5 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?