Bemutatták a Citroën olcsó szedánját

2012. június 20. (szerda)

Még az idén megvásárolható lesz a C-Elysée nevű kompakt lépcsős hátú autó.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

A Peugeot 301 testvérmodellje Spanyolországban készül majd, és a jelenlegi hírek szerint ott, Törökországban, illetve Közép-Európában, tehát nálunk is forgalmazzák majd. Európában máshol nem lesz elérhető az autó, Oroszországban, ahol szintén kedvelik az ilyen kocsikat, a fél számmal nagyobb méretű, szintén most bemutatott C4 Sedan-t fogják majd gyártani/értékesíteni.

A cikk a hirdetés után folytatódik

De vissza a Citroën C-Elysée-hez, amely az új kisautó padlólemezre épül, és noha könnyedén megkülönböztethető a Peugeot társától, azzal részben közös a karosszériája - az ajtók, a tető és a hátsó sárvédők csereszabatosak a két autó esetén. A csomagtér mindkét esetben 506 literes.

 

Hogy még jobban megkülönböztesse egymástől két lépcsős hátú autóját a PSA konszern, azt találták ki, hogy amíg a Peugeot 301-esnél az 1,2 literes, 75 lóerős háromhengeres az alapmotor, amiről az 1,6-os 115 lóerősre lehet váltani, addig a C-Elysée kínálatában a 97 lóerős 1,4-es négyhengeres a legkisebb választható erőforrás. Még az idén megindul a forgalmazás.

 

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Bemutatták a Citroën olcsó szedánját

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/17-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI CoD S tronic, Kia Soul 1.6 CRDi, Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD, BMW X4 xDrive30d, Honda NM4 Vultus
  • Tuning: Volkswagen Golf III TDI
  • Extra: Porsche Múzeum
  • Vezettük: Opel Adam Rocks
  • Bemutató: Mazda MX-5, Jaguar XE

Aktuális: Auto Bild 2014. szeptember

Autó-Motor aktuális címlap
  • Arany Kormánykerék 2014
  • Összehasonlítás: Háromhengeresek: Citroën C3, Citroën C4, Ford Focus, Ford B-Max, Hyundai i10, Mini Cooper, Mini Cooper D, Mitsubishi Space Star, Peugeot 208, Renault Captur, Smart Fortwo, VW Up!. Sportkocsik: Alfa Romeo 4C, Lotus Elise, Toyota GT-86. Dobozautók: Citroën Berlingo 1.6 HDi 115, Ford Tourneo Connect 1.6 TDCi 115, Opel Combo Tour 1.6 CDTI, Renault Kangoo 1.5 dCi S&S 110
  • Vezettük: BMW 2 Active Tourer, Toyota Aygo, Toyota Yaris, Audi A3 Sportback e-tron, Seat Leon ST 4Drive
  • Technika: Ember a gép ellen: BMW 235i robotautó kontra versenyző

Időjárás

Budapest

közepesen felhős
25 °C
15 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?