Akkumulátoros Focust készít a Ford

2010. december 8. (szerda)
2011 végén mutatják be az új generációs Ford Focus elektromos hajtású változatát, amely 2012-től nálunk is megvásárolható.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - iWiW, Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Megosztás az iWiW-en! gomb "Megosztás az iWiW-en" gomb. Ezzel a gombbal a legnépszerűbb magyar közösségi oldalon, az iWiW-en tudsz tartalmat megosztani. A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

  Először az Egyesült Államokban kezdik gyártani/forgalmazni az elektromos Focust. 2012-ben jön Európába Először az Egyesült Államokban kezdik gyártani/forgalmazni az elektromos Focust. 2012-ben jön Európába
Először az Egyesült Államokban teszik elérhetővé a vásárlók számára az elektromos meghajtású Ford Focust, nem sokkal később már Európában is megkezdik annak forgalmazását.
A cikk a hirdetés után folytatódik

Az egy töltéssel 160 km távolság megtételére képes, zéró-emissziójú elektromos meghajtású új Focus jövő évi bemutatása része a Ford világszinten meghirdetett elektromos stratégiájának, melynek keretén belül Észak-Amerikában még idén, Európában pedig jövőre megkezdik az elektromos Transit Connect értékesítését is, amelyet az új Focus elektromos verziója mellett 2013-ig három további hibrid meghajtású modell is követ. Mivel az átlagos amerikai autóvásárló számára az elektromos meghajtás ördögi mágiának tűnhet, a Ford nem csak a forgalmazásra, de a vásárlók oktatására is jelentős figyelmet szán.

  Legfeljebb 160 km-es hatótávolságot tesz lehetővé az akkumulátor Legfeljebb 160 km-es hatótávolságot tesz lehetővé az akkumulátor

Az akkumulátoros változatokat a belső égésű motorral szerelt autókkal közös gyártósoron készítik, ezért a darabszámokat mindig az aktuális igényekhez tudják alakítani. Az amerikai piac számára a Ford Michigan-i összeszerelő üzemét választották ki, azt még nem árulták el, Európában honnan kapjuk az autókat.

  Már az előző generációnál elvégezték a teszteket, csak az új karosszériához kell igazítani a rendszert Már az előző generációnál elvégezték a teszteket, csak az új karosszériához kell igazítani a rendszert

Tetszett a cikk? Ossza meg! iWiW Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Akkumulátoros Focust készít a Ford

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

borult
14 °C
5 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?