Akkumulátoros Focust készít a Ford

2010. december 8. (szerda)
2011 végén mutatják be az új generációs Ford Focus elektromos hajtású változatát, amely 2012-től nálunk is megvásárolható.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

  Először az Egyesült Államokban kezdik gyártani/forgalmazni az elektromos Focust. 2012-ben jön Európába Először az Egyesült Államokban kezdik gyártani/forgalmazni az elektromos Focust. 2012-ben jön Európába
Először az Egyesült Államokban teszik elérhetővé a vásárlók számára az elektromos meghajtású Ford Focust, nem sokkal később már Európában is megkezdik annak forgalmazását.
A cikk a hirdetés után folytatódik

Az egy töltéssel 160 km távolság megtételére képes, zéró-emissziójú elektromos meghajtású új Focus jövő évi bemutatása része a Ford világszinten meghirdetett elektromos stratégiájának, melynek keretén belül Észak-Amerikában még idén, Európában pedig jövőre megkezdik az elektromos Transit Connect értékesítését is, amelyet az új Focus elektromos verziója mellett 2013-ig három további hibrid meghajtású modell is követ. Mivel az átlagos amerikai autóvásárló számára az elektromos meghajtás ördögi mágiának tűnhet, a Ford nem csak a forgalmazásra, de a vásárlók oktatására is jelentős figyelmet szán.

  Legfeljebb 160 km-es hatótávolságot tesz lehetővé az akkumulátor Legfeljebb 160 km-es hatótávolságot tesz lehetővé az akkumulátor

Az akkumulátoros változatokat a belső égésű motorral szerelt autókkal közös gyártósoron készítik, ezért a darabszámokat mindig az aktuális igényekhez tudják alakítani. Az amerikai piac számára a Ford Michigan-i összeszerelő üzemét választották ki, azt még nem árulták el, Európában honnan kapjuk az autókat.

  Már az előző generációnál elvégezték a teszteket, csak az új karosszériához kell igazítani a rendszert Már az előző generációnál elvégezték a teszteket, csak az új karosszériához kell igazítani a rendszert

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Akkumulátoros Focust készít a Ford

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Volkswagen Sportsvan 1.4 TSI DSG, Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI, Mercedes-Benz CLA 250, Skoda Octavia Combi 1.4 TSI, Skoda Superb Combi 2.0 TDI 170 DSG, BMW X5 xDrive40d, Honda NC750X DCT
  • Vezettük: Toyota Aygo
  • Tuning: O.CT Chrysler 300C SRT8
  • Extra: Torinói Nemzeti Autómúzeum

Aktuális: Auto Bild 2014. július-augusztus

Autó-Motor aktuális címlap
  • Összehasonlítás: Kompakt ötajtósok: Ford Focus 1.6 TDCi, Opel Astra 1.6 CDTI, Peugeot 308 1.6 e-HDi, Renault Mégane 1.5 dCi Stop&Start, Volkswagen Golf Blue TDI. Prémium szabadidő-autók: Audi Q5 3.0 TDI Clean Diesel quattro S tronic, Mercedes GLK 350 CDI 4Matic, Porsche Macan S Diesel
  • Vezettük: Citroen C4 Cactus, Jeep Cherokee, Volkswagen Caddy Kombi 2.0 TDI DSG 4Motion
  • Exkluzív: Leyat Hélica propellerautó
  • Technika: Volkswagen Passat B8
  • 100 000 km: Volvo V60 D2 DRIVe

Időjárás

Budapest

zivatar
26 °C
18 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?